Achizitii Publice

Contract Poșta Română


Cartuse tonner

Cartuse tonner 2

Contract Posta Romana

Act Aditional SAIFI


13.07.2022 – Anunț participare simplificat pentru ahizitia de „Scaun birou” in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 25.07.2022, ora 15.

ANUNȚ


12.07.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de Mese cu picioare metalice pliabie de conferinta”  in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 22.07.2022, ora 15.

ANUNȚ


11.07.2022 – Anunț participare simplificat pentru ahizitia de Scaune mese conferinta” in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 19.07.2022, ora 15.

ANUNȚ


08.07.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahiziția de Pachete birou+roll-box+dulap cu rafturi si sertare”  în cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu” cu termen depunere oferta 18.07.2022, ora 15.

ANUNȚ


07.07.2022 – Anunt intentie – Servicii evaluare unitati sanitare.

ANUNT


Contract VF-RO

Contract RA-APPS


24.06.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de Scaun birou”  in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 04.07.2022, ora 15.

ANUNT

23.06.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de Mese cu picioare metalice pliabile de conferinta”  in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 04.07.2022, ora 15.

ANUNT

20.06.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de Pachete birou+roll-box+dulap cu rafturi si sertare”  in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 28.06.2022, ora 15.

ANUNT

15.06.2020 – Anunt participare simplificat pentru achizitia de Scauane mese conferinta”  in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 27.06.2022, ora 15.

ANUNT

26.05.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de Videoproiector+ecran proiectie”  in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”cu termen depunere oferta 06.06.2022, ora 15.

ANUNT

23.05.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de Pachete birou+roll-box+dulap cu rafturi si sertare in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu” cu termen depunere oferta 31.05.2022, ora 15.

ANUNT

17.05.2022 – Anunt participare simplificat pentru ahizitia de mese cu picioare metalice pliabile de conferinta in cadrul proiectului PAL PLAN ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu” cu termen depunere oferta 27.05.2022, ora 15.

ANUNT

13.05.2022 – Anunt participare simplifcat scaune masa conferinta cadrul proiectului PAL PLAN – ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu” cu termen depunere oferte 23.05.2022, ora 15.00

ANUNT


11.05.2022 – Anunt participare simplificat pentru achizitia de witeboard in cadrul proiectului PAL PLAN – ”Creșterea capacității instituționale pentru dezvoltarea națională coordonată a îngrijirilor paliative și îngrijirilor la domiciliu”.Termen de depunere oferte 23.05.2022, ora 15

 ANUNT


PAAP 2022

Contract SNI

Contract RA-APPS

Contract OMV

Contract QUALITY MANAGEMENT

 

Centralizator-contracte-peste-5-000-euro-pana-la-data-de-31.12.2021

PAAP-23.12.2021

Centralizator-contracte-peste-5-000-euro-pana-la-data-de-30.09.2021

PAAP.xlsx 30.09.2021

Contract INCHIRIERE
Contract QUALITY MANAGEMENT


08.09.2021 – Erată la Caietul de sarcini pentru încheierea unui contract de servicii de „Inchirierea unui spațiu cu destinație birouri, dotat cu mobilier și utilități necesar funcționării Autorității Naționale de Management al Calității în Sănătate”


07.09.2021 – DOCUMENTAŢIA DE ATRIBUIRE pentru încheierea unui contract de servicii de „Inchirierea unui spațiu cu destinație birouri, dotat cu mobilier și utilități necesar funcționării Autorității Naționale de Management al Calității în Sănătate”


19.07.2021 – Achizitie de Birotica papetarie  pentru proiectul Capesscost

Anunt participare simplificat

Formulare

b. Scrisoare de inaintare

c. Declaratie participant procedura

d. Declaratie de acceptare

e. Declaratie privind conflictu de interese

f. Propunere tehnica

g. Propunere financiara

h. Formular de oferta


Act aditional 2 RA-APPS- Prestări servicii SAIFI
Contract SNI

Centralizator-contracte-peste-5-000-euro-pana-la-data-de-30.06.2021

Contract de locatiune si prestari servicii R.A.-A.P.P.S

Act aditional RA-APPS-Prestari servicii

Centralizator-contracte-peste-5-000-euro-pana-la-data-de-31 03 2021


09.02.2021 – ANUNȚ DE ACHIZIȚIE  ÎN CADRUL PROIECTULUI  CAPESSCOST – Îmbunatațirea Calității Și Performanței Serviciilor Spitalicești prin Evaluarea Costurilor Și Standardizare, Anunț de participare pentru achizitia de licente office si antivirus, Formulare.

20210209-Anunt-participare (.pdf) 

Formulare (.zip)


Centralizator contracte peste 5 000 euro pana la data de 31.12.2020

Centralizator contracte peste 5.000 euro până la data de 30.09.2020

Centralizatorul contractelor de achiziție publică peste 5.000 euro TrimI+Trim II 2020

RAAPPS-Contract.pdf

SNI-Contract.pdf

AHR-Contract.pdf


03.07.2019 – ANUNȚ DE ACHIZIȚIE  ÎN CADRUL PROIECTULUI  QUALIMEDAnunț de participare simplificat pentru achizitia unor pachete ce conțin transport, cazare, masă, pauze de cafea, asigurare sală cu echipamente pentru activitați în cadrul proiectului Qualimed- Rețea pentru formularea politicilor publice privind calitatea și siguranța pacientilor

 Anunt de participare simplificat


29.05.2019 – Autoritatea Nationala de Management a Calitatii in Sanatate  cu sediul în Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei, nr.202, cod postal 060022, în calitate de autoritate contractantă, organizează procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, având ca obiect atribuirea contractului de prestări de servicii de mentenanță și asistență tehnică aferente anului 2019 pentru sistemul informatic de gestiune financiar.

  Invitatie și Documentatie procedura de negociere fara publicare anunt.pdf


 Centralizatorul contractelor de achiziție publică peste 5.000 euro până la data de 27.08.2018

 Contracte de achiziție publică peste 5.000 euro până la data de 27.08.2018


13.12.2017 – Autoritatea Nationala de Management a Calitatii in Sanatate  cu sediul în Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei, nr.202, cod postal 060022, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ până la data de 15.12.2017, ora 10.00 conform anuntului de publicitate nr. 145386 în vederea achizitionarii de mobilier.


10.08.2017 – Autoritatea Nationala de Management a Calitatii in Sanatate  cu sediul în Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei, nr.202, cod postal 060022, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ până la data de 18.08.2017 conform anunturilor de publicitate nr. 114158, 114171, 114181, 114185 în vederea achizitionarii de dotari necesare pentru sala de sedinte, camera 39, etaj VII

CAIET SARCINI DOTARI SALA DE SEDINTE

ANUNT PUBLICITAR NR.114185 PRIVIND ACHIZITIA DE TERMINAL VIDEOCONFERINTA

ANUNT PUBLICITAR NR.114181 PRIVIND ACHIZITIA DE SISTEM DE AMPLIFICARE AUDIO

ANUNT PUBLICITAR NR.114171 PRIVIND ACHIZITIA DE SISTEM DISCUTII

ANUNT PUBLICITAR NR.114158 PRIVIND ACHIZITIA DE ECRAN DE AFISARE DE 85

REFERITOR LA : ANUNȚURI DE PUBLICITATE NR. 114158, 114171, 114181,114185:


2017.07.07 – Autoritatea Nationala de Management a Calitatii in Sanatate  cu sediul în Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei, nr.202, cod postal 060022 , în calitate de autoritate contractantă, vă invită să transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ până la data de 07.07.2017 conform anuntului de publicitate nr.106231, în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică având ca obiect servicii de traducere in limba engleza – cod CPV 79530000-8

Anunt Publicitate nr. 106231, servicii de traducere in limba engleza


2017.07.03 – REFERITOR LA : ANUNȚ PUBLICITATE NR.104417, ACHIZIȚIE DE MASĂ DE CONSILIU, MOBILIER


2017.06.27 – Anunt publicitate nr.104417, achizitie masa consiliu, mobilier.


 

Sari la conținut